Kuukaardi- või püsiparkimissoovijail võtta ühendust tööpäevadel kella 08-17 telefonil 6 511 515 või e-posti aadressil myyk[A]yhisteenused.ee. Hinnad sõltuvalt parkimiskohtade arvust ja parkimisperioodi kestvusest.
Venemaa turistid saavad Eestis tasuda parkimise eest mobiiltelefoniga.
17.12.2014
Detsembrist alates saavad Venemaalt Eestisse tulevad külalised kasutada parkimisel mugavat mobiilset parkimisteenust. Parkimiskorraldaja ASi Ühisteenused tellimusel loodud makselahendus võimaldab mobiilset parkimist Venemaa suurimate mobiilsideoperaatorite, Beeline, MTS ning peatselt ka Megafon, klientidele.
Erinevatel hinnangutel külastab Eestit aastas üle 200 000 Venemaa turisti. Kui varasemalt pidid parkimise eest tasuda soovivad venemaalased soetama selleks Eesti mobiilsideoperaatori telefonikaardi, siis nüüd saavad nad sõidukit mobiilselt parkida mobiilsideoperaatorit vahetamata. AS Ühisteenused juhataja Hendo Priimägi sõnas, et autoga liikuva turisti seisukohast on uus võimalus kahtlemata suur samm mugavama parkimise suunas. „Autoga piiri ületamisel ei kaasne uusi kohustusi, parkimisteenuse eest saavad idanaabrid tasuda nüüd mugaval harjumuspärasel viisil. Parkimistasu lisandub kasutaja telefonikõnede arvele.“ Mobiilset parkimist saab kasutada Tallinna ja Tartu avalikel tasulistel parkimisaladel, samuti üle 60 parkimiskorraldaja ASi Ühisteenused tasulises eraparklas.
Eesti mobiilsideoperaatorite poolt pakutav mobiilne parkimisteenus on eestimaalastele kättesaadav juba aastast 2001. Venemaa mobiilsideoperaatorite kasutajatele suunatud parkimismakselahendus on välja töötatud AS Ühisteenused ja Cardplata OÜ poolt.
Venemaalastele suunatud makselahendust eristab kohaliku omast vaid parkimissõnumi saatmiseks vajalik kontaktnumber. Venemaa mobiilsideoperaatori teenuseid kasutav parkija peab saatma sõnumi numbrile +7 921 000 0934. Sõnumisse tuleb kirjutada auto registreerimisnumber (tühik) parkimistsooni nimi.
Parkimise lõpetamiseks tuleb saata SMS tekstiga STOP numbrile +7 921 000 0934. Juhul kui telefoninumbrilt on pargitud rohkem sõidukeid, tuleb SMS-sõnumisse kirjutada STOP (tühik) auto registreerimisnumber. Lõpetamaks parkimine kõikidele sõidukitele tuleb sõnumi sisuks kirjutadaSTOPALL.
Cardplata OÜ tehniline tugi vastab kõnedele igapäevaselt 9.00st 18.00ni telefonil +7 999 044 5075.
Samuti vastab parkimisega seotud küsimustele ASi Ühisteenused tugiliin +372 6 511 530.
Iseteeninduse kaudu sisse logides annate AS-le Ühisteenused nõusoleku isikuandmete töötlemiseks. AS Ühisteenused kasutab vastavaid isikuandmeid vaid ettevõtte põhikirjas nimetatud eesmärkidel (eelkõige parkimisteenuse pakkumine) ja ulatuses.
NB! Isikuandmete töötlemise põhimõtted kehtivad ainult eraõiguslike suhete puhul. Juhul kui sisenete portaali seoses Tallinna avalikul tasulisel parkimisalal parkimisega, toimub andmete töötlemine ja säilitamine kooskõlas Tallinna parkimiskorralduse andmekogu põhimäärusega ning AS Ühisteenused Teie andmeid ei töötle.
Me kasutame küpsiseid selleks, et meie veebilehe külastamine oleks võimalikult meeldiv. Veebilehe kasutamist jätkates, kaasa arvatud maandumislehele jäämisega, nõustud küpsiste kasutamisega. Sul on võimalik loobuda antud nõusolekust igal ajal, muutes kasutatava seadme seadistusi ja kustutades salvestatud küpsiseid. Tutvu ka meie isikuandmete töötlemise põhimõtetega.
Close your account?
Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?